Rzuciłam pracę.

 


„Rzuciłam pracę i co dalej?”. Ja swojej jeszcze nie rzuciłam. W sumie ciężko jest mi to zrobić nawet po ostatnich wydarzeniach. Ale myślę, że nadejdzie ten czas kiedy nie będę mieć tej pracy, bo skończy mi się umowa, a za nową teraz ciężko.

Co dalej bardzo dobrze mówi nam Karolina Brzuchalska w swojej książce. Najprościej tłumacząc, jest to zajebisty podręcznik, kompendium wiedzy dla początkującego przedsiębiorcy lub człowieka, którego zwykły etat z różnych powodów nie zadawala. Czytelnik jest wręcz za rączkę prowadzony od punktu A do punkt Z i wszystko ma jak na tacy podane, co trzeba zrobić zakładając własny biznes i jak go rozkręcić, jakich błędów unikać. Każdy rozdział rozpoczyna się krótką historią wprowadzającą (dawno się tak nie uśmiałam :D), następnie jest część merytoryczna i ćwiczenia. Ćwiczenia są genialne w swej prostocie. Pozycja odnosi się nie tylko do wirtualnej asystentki, ale spokojnie można na niej bazować prowadząc inny biznes.

Po przeczytaniu pierwszych rozdziałów książki człowiek zderza się z rzeczywistością. Ja zaczęłam nawet widzieć plusy obecnej pracy na etacie. Następnie autorka podnosi na duchu czytelnika, w bardzo przystępny sposób zachęca do biznesu online i wyjaśnia każdy kolejny etap. Wszystko jest możliwe, trzeba tylko dokonać szczegółowej analizy i chcieć. Całą książkę polecam najpierw przeczytać, następnie znowu ją przeczytać ale jednocześnie przerabiając ćwiczenia i wracać do niej jak najczęściej. Jest mała i cienka, więc zmieści się w każdej torebce.

Czemu zdecydowałam się o niej napisać? Bo jestem nią bardzo mile zaskoczona i jest napisana naprawdę prostym językiem. Prościej się już nie da. Spokojnie się nada dla ludzi, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z jaka kol wiek pracą i myślą o swojej firmie (nie wcale a wcale nie myślę teraz o swojej młodszej siostrze;)).

Pozdrawiam. :)

Komentarze

Popularne posty